Ontruiming Dynamic Movers
Oh nee! Een woningontruiming of pand ontruiming. Dit roept waarschijnlijk een gevoel van paniek op. Misschien denk je aan een nare of gevaarlijke situatie zoals bijvoorbeeld een brand. Maar dit zijn niet de enige redenen voor een ontruiming. Je hebt verschillende soorten woningontruimingen, waarbij de ene soort net wat meer spoed heeft dan de ander.
Zo kan er bijvoorbeeld een uithuiszetting plaatsvinden door de politie. Dan zal het huis ook direct ontruimd worden. Maar ook wanneer iemand overlijdt of als het huis zo snel mogelijk klaar gemaakt moet worden tijdens een verhuizing. Of denk aan iemand die de huur maanden niet heeft betaald.
Bij Dynamic Movers hebben wij ervaring met allerlei verschillende soorten ontruimingen. Wil je weten hoe zo’n ontruiming er bij ons aan toegaat en wat wij voor jou kunnen doen? Scrol dan gauw naar beneden voor meer.
Ontruiming regelen
Negen uit tien keer zit er aardig wat haast achter een woningontruiming en komt het ook erg plotseling. De kans dat je dit van tevoren ziet aankomen is dan ook vrij laag. Wat moet je dan doen? Zeker als je je bedenkt dat een ontruiming ook erg emotioneel kan zijn wanneer iemand overlijdt, een bedrijf failliet is verklaard of een scheiding.
Onze eerste prioriteit is om de ontruiming voor jou zo makkelijk mogelijk te laten verlopen en dit ook zo snel mogelijk af te handelen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je helemaal geen ruimte hebt voor al deze spullen wanneer iemand overlijdt of er een verhuizing plaatsvindt naar een zorginstelling. Hieronder leggen wij je uitgebreid uit hoe dit in zijn werk gaat.
Tijdelijke opslag na een ontruiming
Bij Dynamic Movers is er de optie om je spullen tijdelijk op te slaan in een grote kluis of zelfs in een garagebox. Dit kan in sommige situaties erg goed uitkomen. Wanneer de spullen zijn opgeslagen heb jij rustig de tijd om te bedenken wat er precies met de spullen gedaan moet worden.
Zo hoef je je hier tijdens de ontruiming niet zorgen over te maken. En dat niet alleen. Je voorkomt hiermee namelijk ook dat kostbare spullen of spullen met een emotionele waarde per ongeluk worden weggegooid of weggegeven aan andere mensen. Dat is niet wat je wil uiteraard.
Nu denk je misschien: ‘’Ik kan de spullen toch gewoon in de schuur zetten?’’ Echter is dit sterk af te raden. Wanneer je spullen in de garage, schuur of kelder zet kunnen waardevolle spullen kapot gaan. De luchtvochtigheid is in dit soort ruimtes vaak veel te hoog waardoor er een stuk sneller roest kan ontstaan op de metalen onderdelen. Sterker nog, als de ruimte niet goed gedicht is kan hout en papier worden aangevreten door beestjes.
Dan ben je ineens een stuk verder van huis, al helemaal als het gaat om spullen die je erg dierbaar zijn of veel waarde hebben. Onze opslaglocaties worden tot in de puntjes verzorgd door ons vakkundig personeel. Bij ons hoef je hier dus absoluut niet bang voor te zijn en is alles veilig opgeborgen.
Waarom Dynamic Movers inschakelen bij een ontruiming?
Goed, waarom moet je dan kiezen voor Dynamic movers tijdens een ontruiming? Wanneer jij een derde partij inschakelt om je te helpen bij een ontruiming zitten hier meerdere voordelen aan verbonden. Misschien zelfs meer dan je zelf denkt.
Allereerst kan hulp bij iets emotioneels als een ontruiming zorgen voor een stuk meer rust en een stuk minder stress. Tevens scheelt dit ook erg veel fysieke inspanning. Zo voorkom je ook dat je je rug bezeerd bijvoorbeeld of een spiertje verrekt. En vergeet niet dat je hier nog weken last van kan hebben, iets wat na een ontruiming waarschijnlijk niet wenselijk is.
Ons team met specialisten kan de desbetreffende woning of het pand zeer vlot ontruimen en je spullen veilig bewaren. Hierdoor blijft de volledige inboedel goed in tact. Ook kan je hierdoor besparen op kosten van huur, hypotheek of eventuele verzekeringskosten. Dat is dan weer mooi meegenomen.
Bij ons kan je uitgaan van kennis en kunde waardoor jij je geen zorgen meer hoeft te maken over de ontruiming. Wij van Dynamic movers helpen je maar al te graag. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden of heb je een andere vraag? Aarzel dan niet en neem vooral contact met ons op. Dan helpen wij je verder.
Lees wat eerdere klanten zeggen over ons:
Super snelle service. Echt klasse. Ik moest al binnen een week verhuizen en had er dus aardig wat haast bij. Gelukkig konden ze op de verhuisdag meehelpen en hebben ze zelfs meegeholpen in en uitpakken. Dat scheelde mij een hoop stress en tijd, zeker als ik dit anders alleen had moeten doen. Een aanrader!
Arjan van Dijk
Een erg fijn bedrijf om mee samen te werken. Er wordt goed met je meegedacht en gekeken naar de verschillende opties met betrekking tot grote meubels. Zo paste mijn bank na het demonteren prima door de deur, iets wat mij zelf niet was gelukt! Ik ben ze erg dankbaar voor hun hulp en vriendelijkheid
Ilse de Jonge
Als je op zoek bent naar een goed verhuisbedrijf kan je bij deze heren goed terecht. Je wordt direct geholpen bij eventuele vragen en je krijgt een helder overzicht van alle kosten. Zeker in vergelijking met andere verhuisbedrijven in de buurt is dit bedrijf behoorlijk aan de goedkope kant en doen ze hun werk goed.